mediterranea market borriana

A pesar que durant tota la jornada la meteorologia amenaçava d’aigualir la inauguració, l’ambient mediterrani s’ha imposat davant d’un cap de setmana ple d’expectatives comercials

La regidora de Comerç de l’Ajuntament de Borriana, María Romero, ha encapçalat junt amb l’alcaldessa de Borriana, María Josep Safont, la representació oficial que hui s’ha desplaçat fins a la zona de l’Arenal per a participar de l’acte d’inauguració del II Mediterrània Pop Up Market. Tal com ja es va explicar durant la presentació de l’esdeveniment realitzada a principis de setmana, tant la Federació de Comerç de Borriana com la mateixa regidoria, «hemos volgut programar una jornada més que el passat any, vist que va haver-hi tanta presència de públic que vam creure convenient obrir ja el divendres i mantindre els horaris d’obertura durant el dissabte i el diumenge i oferir més possibilitats a les persones que decidisquen visitarnos».

Per segon any consecutiu, el lloc privilegiat que s’ha triat per a la celebració de la Mediterrània Pop Up Market ha sigut el lloc ocupat per l’antic càmping de l’Arenal, ja que com han explicat des de l’organització «tanto la possibilitat d’aprofitar les ombres dels arbres, com les facilitats oferides pel consistori a l’hora d’habilitar i poder disposar de facilitats com la de la llum o l’aigua han fet que no hi haja un lloc mejor». Així, durant la vesprada, tant la representació municipal com el públic assistent ja han pogut disfrutar de les peculiaritats i oferta especial del Mediterrània Pop Up Market. D’una banda, s’ha millorat i encara suposa una millor acollida per al públic, la decoració i tematització de l’ambient de la fira, que enguany ha triat els motius tropicals i selvàtics amb la decoració floral aconseguir un autèntic ambient mediterrani i refrescant.