Tallers infantils, concerts i altres activitats de dinamització per a promoure les compres en el xicotet comerç de la ciutat. La regidora de Comerç de l’Ajuntament de Castelló, Patricia Puerta, ha presentat hui junt amb representants d’entitats comercials la nova campanya que “arribarà a tots els districtes de la ciutat amb l’objectiu de fomentar les compres en el comerç de proximitat, que és el comerç que ajuda a dinamitzar els barris i contribuïx a teixir una oferta local diferenciada que aporta valor afegit“.

La nova campanya de dinamització comercial, denominada De compres pel nostre barri, porta per lema ‘Comercio de proximidad, el corazón de tu barrio‘ i arrancarà este pròxim dissabte en el Grau amb tallers infantils en la plaça de la Mare de Déu del Carme. Tots els dissabtes fins al 25 de novembre s’alternaran tallers infantils amb actuacions musicals en dotze emplaçaments urbans diferents.

D’aquesta manera, segons ha explicat la regidora Patricia Puerta, la dinamització arribarà a espais com les places Mare de Déu del Carme, Primer Molí, Del Real, Vilanova d’Alcolea, Riu Albentosa, Mar Mediterrani, Illes Columbrets i Pintor Sorolla o carrers i avingudes com a Alcalde Vicent Melià Dolz, Rei en Jaume, Sant Pere i Clara Campoamor. La presentació ha comptat amb la participació de Charo Brocal, de Castelló Espai Comercial; d’Alfonso Segura, de l’Associació de Comerciants del Districte Sud (Acosur); de Javier Gimeno, del carrer Alloza i de José Luis Hernández, de l’Associació de Venedors del Mercat Central.

La Regidoria de Comerç pretén “invitar a la ciutadania a descobrir el potencial del comerç de proximitat, que adquirisquen l’hàbit de comprar en els comerços de barri i d’esta manera contribuir a impulsar l’activitat econòmica en els nostres districtes“, en paraules de l’edil Patricia Puerta