CEVISAMA 2018 promet ser una edició històrica. El certamen de referència per a la indústria ceràmica i l’equipament per al bany, que celebrarà la seva pròxima edició del 5 al 9 de febrer en Fira València, ha iniciat amb notable èxit el seu període de comercialització. Tant és així que, en tot just una setmana d’obertura del termini d’inscripcions, CEVISAMA ha cobert ja el 35% de l’espai expositiu previst per al proper any.

Es tracta d’un registre mai abans s’havia produït i que evidencia les grans perspectives d’un certamen que té previst ampliar de forma substancial la seva superfície expositiva. Així, CEVISAMA sumarà als vuit pavellons dels Nivells 1 i 2 de Fira València al Pavelló N2P6, un nou pavelló que donarà cabuda a la demanda d’expositors, marques i productes així com a la incorporació -habitual cada dos anys- del sector de maquinària.

Intensa agenda comercial

D’aquesta manera, CEVISAMA 2018 s’incrementarà en atractiu i en oferta tal com s’està traslladant en una intensa acció comercial que està portant a l’equip tècnic de la fira a diferents missions comercials a Portugal i Itàlia, així com al mercat nacional. En aquest àmbit, aquesta mateixa setmana CEVISAMA també ha realitzat una presentació específica al sector de maquinària, a la qual seguirà una propera convocatòria per al sector del marbre.

Tal com explica la directora del certamen, Carmen Álvarez, “aquest espectacular inici de campanya ens avança una edició de 2018 històrica, amb l’oferta més completa dels últims deu anys”. Per a Álvarez, que agraeix a les firmes que ja han formalitzat la inscripció “el seu compromís amb el certamen”, el fet de sumar als fabricants de maquinària i de potenciar la presència d’altres sectors com el marbre “confirmarà la posició de CEVISAMA com la principal cita mundial per la ceràmica, la pedra natural, el bany, la maquinària i la resta d’activitats relacionades “.

En la seva última edició, CEVISAMA va registrar la visita total de 83.896 professionals, el que va suposar un increment del 7’3% respecte a l’edició de 2016. En l’àmbit internacional, la cita va batre el seu propi rècord de compradors internacionals amb un 12’3 % més de visitants forans que en l’edició anterior.