“Base d’elecció de reina i dames
La Junta de Festes va fer arribar la seua proposta per registre el dia 20 de juny a les 12.37 i es troba a l’espera de notícies per part de l’Ajuntament.
Sant Cristòfol

La misa es trasllada al dissabte 9 de juliol a les 12h a la Cocatedral de Santa Maria (abans es feia de vesprada), oficiada pel Bisbe, Casimiro López Llorente. A continuació, tindrà lloc la benedicció dels vehicles al carrer Major. Per la nit se celebrarà el sopar al Palau de la Festa que organitza la Gestora de Gaiates.
Imposició de Bandes

S’ha demanat pressupost de les bandes de les madrines d’acord amb el que es va quedar amb la Gestora de Gaiates, amb els dos escuts, el de la ciutat i el propi de cada comissió.

Revisió de factures
En despatx extraordinari s’ha explicat quins companys han passat ja per l’Ajuntament a revisar les factures dels seus actes. Confiem en que no es tractarà de les xifres que es van donar inicialment però per prudència no donarem cap dada fins que s’haja tancat la revisió.

Cap membre de la Junta de Festes farà més declaracions”.