La plantilla del Castelló, tota en bloc, va signar el comunicat d’aquest dimecres en el qual s’aclareix que els diners que es recaptarà amb la venda anticipada d’entrades per al partit de diumenge contra el Vila-real C. Aclareixen que “nosaltres vivim d’això” i acumulen cinc mesos sense cobrar, camí de sis. “Aquests diners són per a nosaltres”, destaquen en aquest comunicat.

“Els jugadors vam decidir també estar presents en totes les vendes d’entrades i veure quins diners s’ingressa”, afegeixen en la breu nota de premsa. En la mateixa també es convida als aficionats i socis a passar per Castalia per comprar l’entrada anticipada pel partit de diumenge contra el Vila-real C, de les 18.00 hores.

“Hem odi mil vegades que si no estigués Creu en camp s’ompliria, i és el moment de demostrar-ho i ajudar-nos a nosaltres de veritat, tant en l’econòmic com en l’esportiu davant l’etern rival”, conclou.