Marc Anthony, Raphael, Amaral, David Guetta, Manuel Carrasco o Malú són només alguns dels reconeguts artistes i grups musicals que protagonitzaran la nova campanya de promoció del Patronat Provincial de Turisme, una iniciativa d’abast mundial amb la qual es pretén associar la marca Costa Blanca a una oferta d’oci de prestigi i qualitat

El vicepresident i diputat de Promoció Turística, Eduardo Dolón, ha presentat aquest matí, amb l’alcalde de Benidorm, Toni Pérez, tots els detalls d’aquesta atractiva proposta que busca, així mateix, generar experiències úniques per, d’una banda, fidelitzar el turista existent i, de l’altra, atreure nous visitants a la província.

“La difusió aquest estiu de la marca Costa Blanca en grans esdeveniments musicals ens va permetre arribar, de forma directa, a les més de 124.000 persones que s’espera que congreguin els diversos concerts amb els que anirem de la mà, tant a Alacant com a Benidorm “ha explicat Dolón.

“Així mateix, la promoció d’aquestes cites culturals a través de les xarxes socials arribarà a milions d’usuaris que podran conèixer de primera mà la nostra completa oferta turística”, ha destacat el diputat, qui ha puntualitzat, a més, que “es tracta d’una important aposta per part del Govern Provincial, perquè no només vinculem la nostra imatge a esdeveniments de gran prestigi internacional sinó que també vam aconseguir una repercussió mediàtica impressionant “.

El Patronat Provincial ha invertit un total de 87.910 euros en el desenvolupament d’aquesta campanya, que arrenca demà dijous 7 de juliol amb el multitudinari concert que oferirà el cantant Marc Anthony a l’Estadi Municipal Guillermo Amor de Benidorm. Allà, l’organisme autònom de la Diputació d’Alacant difondrà la seva imatge a través de diversos suports com banderoles, tanques publicitàries, pòsters, cartells, cobreix murs o les grades en què s’ubicaran els més de 20.000 assistents. La marca Costa Blanca es promocionarà també mitjançant el repartiment de fullets en els quals es recull l’oferta turística de la província i amb el lliurament de gots personalitzats. La retolació d’autobusos o la presència en xarxes socials són altres de les accions que s’estan duent a terme durant aquests dia

El concert del gran Raphael, que tindrà lloc el dissabte 16 de juliol a la Plaça de Bous d’Alacant, és un altre dels esdeveniments que comptarà amb el patrocini del Patronat de Turisme, que s’unirà a la promoció de l’artista en cartells, banderoles, mupis i diverses campanyes en mitjans de comunicació. També en aquest escenari, el grup Amaral delectarà als seus seguidors amb una actuació el proper 23 de juliol.

L’ens provincial també ha volgut vincular la seva imatge a esdeveniments musicals com el Low Festival que se celebrarà del 29 al 31 de juliol a la ciutat de Benidorm. L’objectiu és aprofitar l’espectacular estirada d’aquest esdeveniment, que l’any passat va congregar més de 70.000 persones, per difondre l’oferta turística de la província. Per a això, s’inclourà la imatge de la Costa Blanca en els nombrosos cartells, díptics, mapes i flayers que s’editen amb la informació del certamen, s’elaboraran diverses lones cobreix tanques i es desenvoluparà una potent campanya de màrqueting en xarxes socials. A més, el logotip del Patronat s’incrustarà en els diferents canals online del festival, que en l’actualitat compten amb milers de seguidors i visites diàries.

L’impressionant show que protagonitzarà el músic, productor i DJ francès David Guetta el dissabte 6 d’agost a Benidorm -l’únic que oferirà aquest any en solitari a Espanya- serà un altre dels esdeveniments que utilitzarà l’organisme per promocionar la província, i inclourà la presència de la seva marca en diferents suports i localitzacions del concert. A més, el logotip Costa Blanca s’imprimirà en 30.000 gots i en més de 120.000 tokens, la moneda única del festival, així com en les polseres de l’esdeveniment. Així mateix, la imatge del Patronat de Turisme serà protagonista a la ‘Festa de l’Estiu’ que se celebrarà la nit prèvia a la platja de Llevant del municipi

El Patronat de Turisme vincularà també la seva imatge a la d’altres grans grups i artistes com Manuel Carrasco, Lori Meyers, Miss Cafeina, Anni B. Sweet o Malú, els que visitaran la Plaça de Bous d’Alacant entre els mesos d’agost i octubre.