El Almassora ja prepara el seu històric retorn a Tercera Divisió i ho fa amb una ambiciosa campanya d’abonats ‘low-cost’ perquè els aficionats almazorenses siguin, tal com ha destacat el president del club, Ramon Broch, “el millor fitxatge de l’equip “de cara a la propera temporada.

Per a això, el conjunt del José Manuel Pesudo ha dissenyat una campanya marcada pels importants descomptes entre els quals destaca la creació del nou carnet 30/30. Els menors de 30 anys podran obtenir el seu carnet personalitzat per tan sols 30 euros per gaudir tota la temporada d’un equip que “més de dues dècades després torna amb humilitat a Tercera per donar la cara”.

A més, malgrat el “gran salt competitiu”, el Almassora ha apostat pels seus aficionats amb “preus per sota dels habituals en aquesta categoria”. Així, el carnet general per a tota la campanya tan sols costarà 50 euros, 80 euros el carnet personalitzat per a matrimonis mentre que els jubilats únicament hauran d’abonar 40 euros.

Finalment, els pares dels jugadors de futbol base, “com a recompensa al suport que ens van donar durant tota la temporada”, comptaran amb un nou carnet personalitzat al mòdic preu de 20 euros per persona i tan sols 30 en el cas del matrimoni.

carnet protector

Igual que aquesta temporada, “i conscients del salt econòmic que suposa competir a Tercera”, el quadre almazorense continuarà oferint la possibilitat a aquells que “vulguin ajudar econòmicament al club” de treure l’abonament de carnet protector per 100 euros. “Tot el poble ha crescut futbolísticament gràcies a l’ascens del club i ara necessitem el suport de tots. Ja ho van fer en la promoció i ja són molts els que ens han manifestat el seu interès per fer-se socis. L’ascens va ser cosa de tots i de la seva mà aconseguirem competir amb garanties a Tercera “, ressalta Broch.