La regidora de Polítiques Econòmiques (Comerç), Alícia Izquierdo, juntament el president i la responsable de comunicació de la Cooperativa Centre Històric Comercial Gandia, Pedro Izquierdo i Gemma García, respectivament, han presentat aquest matí les noves activitats de dinamització comercial.

Així, durant tota aquesta setmana el Centre Històric celebra el Black Friday, amb importants descomptes als comerços associats. “Amb una novetat: El sorteig d’un viatge per a dues persones al Japó, Lapònia o Xile (valorat en 5.000 €). I és que enguany ens adherim a la campanya de CONFECOMERÇ CV, amb la qual cosa els nostres clients rebran un passaport que poden segellar a partir de la compra de 5 €. Una vegada emplenat amb 3 adhesius, des del 19 al 25 de novembre, han de donar “m’agrada” a la pàgina de Confecomerç CV, comentar amb qui anirien de viatge i on voldrien anar-hi. Finalment, compartir-ho al seu mur de Facebook. Una campanya per a unir forces tots els comerços de la Comunitat Valenciana”, ha explicat García.

D’altra banda, el pròxim dijous 21 de novembre, a partir de les 21 h, a Foment, tindrà lloc la Gala de presentació de la nova imatge del Centre Històric Comercial Gandia, “del nou projecte amb el qual ens modernitzem i ens enfoquem a les noves tecnologies. També hi haurà música en directe, còctel i merchandising CGCG, entre altres sorpreses”, ha assegurat el president de la cooperativa comercial.

Finalment, la regidora de Comerç ha destacat que aquestes iniciatives “demostren que el comerç urbà està viu, és innovador, està constantment proposant idees… Al carrer Major estan obrint-se nous comerços i això és motiu d’il·lusió i esperança”.