El compte del Twitter de l’Institut Valencià de Tecnologies Turístiques (INVAT · tur), amb més de 11.000 seguidors, és una de les més seguides de la Generalitat Valenciana i també està entre les primeres dels principals centres tecnològics en turisme d’Espanya.

Twitter és, juntament amb Facebook, el principal altaveu per comunicar-se amb el sector turístic en xarxes socials, una xarxa clau perquè INVAT · tur sigui conegut i reconegut. La gestió es realitza a nivell intern, mitjançant la coordinació dels tècnics encarregats dels diferents projectes.

L’Institut Valencià de Tecnologies Turístiques va obrir el compte de Twitter a 2009 i, set anys després, s’ha posicionat entre les principals fonts d’informació de parla hispana especialitzades en turisme, tecnologia i innovació nacional i internacional. D’aquí que bona part dels seguidors del compte no siguin només de la Comunitat Valenciana, ja que si bé un bon nombre són seguidors espanyols també hi ha a països com Mèxic, Brasil, Colòmbia i Argentina.

INVAT · tur utilitza Twitter per comunicar al sector tota l’activitat que realitza el centre: estudis, informes i jornades. També per fer seguiment a les jornades i esdeveniments que es desenvolupen amb més freqüència i per als quals hi ha etiquetes específiques, com: #DesayunosInvattur, #InvatturEmprende, #BoletinInvattur, #TalleresInvattur, #InvatturInnova o #CocinerosTecnologicos.