Després de les ja anunciades incorporacions de Leroy Merlín i Mercadona al projecte d’Estepark, recentment s’han aconseguit acords amb diverses marques de caràcter nacional i internacional consolidant la creació d’un potent mix comercial que permetrà als clients d’Estepark tindre accés a les millors marques internacionals així com als millors i més tradicionals comerços i restaurants locals.

Estepark compta amb una superfície comercial total de 32.000 m2 en la que s’inclou una espectacular plaça comercial i una gran zona de restauració i oci per a totes les edats. El projecte continua en plena fase de comercialització en col·laboració amb professionals locals i la consultora internacional Aguirrre Newman, superant ja el 50% de comercialització i amb previsions d’aconseguir el 85% al finalitzar l’any.

Les marques que se sumixen al projecte comptaran amb molt bons accessos a una zona amb una ubicació privilegiada a les portes de Castelló i més de 1.500 places d’aparcament. La construcció avança a bon ritme, de fet, el primer operador que va confirmar la seua presència, Leroy Merlín, compta amb un 70% de les seues instal·lacions ja construïdes que estaran ubicades en la planta baixa del complex. En la dita planta s’ubicarà tota l’oferta comercial mentres que la primera planta estarà dedicada a la restauració i l’oci.