El mercat alemany torna a central aquesta setmana l’acció de promoció del Patronat Costa Blanca, que participa des d’avui i fins al proper diumenge 14 de febrer a la fira Free de Munic per difondre l’oferta turística de la província. L’organisme autònom de la Diputació d’Alacant assisteix per segon any consecutiu a aquest certamen, considerat com un dels més importants del país.

En aquest sentit, el diputat de Promoció Turística, Eduardo Dolón, ha destacat la importància d’assistir a aquest esdeveniment, ja que Alemanya és un dels principals mercats emissors de visitants a la província, i ha afegit que “el turista alemany realitza una despesa important, no només a l’hora de reservar el seu allotjament, sinó també en el consum de serveis de restauració i oci “.

El Patronat Costa Blanca difondrà des de la seva estand l’oferta dels 141 municipis alacantins, fent especial èmfasi en el turisme actiu i en l’esportiu. La xarxa de senders que discorre per la província, les vies verdes, els itineraris de muntanya o les zones aptes per a la pràctica del ciclisme són només alguns dels molts atractius que l’organisme donarà a conèixer en aquesta fira.

Durant els propers dies, els tècnics del Patronat es reuniran també amb diversos turoperadors i professionals del sector amb l’objectiu de dissenyar noves accions de promoció encaminades a difondre l’oferta turística de l’interior de la província.