El PP de Castelló té tots els motors en marxa com demostra el bon funcionament de l’Oficina d’Atenció a l’Afiliat per la qual ja han passat més de 150 simpatitzants del PP. Aquest servei, que és una eina més de participació dels populars de la capital, està a ple rendiment i està permetent que totes les queixes i suggeriments es transformin en iniciatives del Grup Municipal Popular de Castelló.

La presidenta dels populars, Begoña Carrasco, ha valorat de manera “molt positiva” el funcionament d’aquesta oficina que atén els veïns de la capital a la seu del carrer Camí La Plana, número 6, els dimecres a la tarda i, a més , el PP ha creat l’adreça de correu participacion@castellon.com, com “una forma més d’aproximar-se al que de veritat pensen els veïns, el que els interessa i el que volen que millori perquè, entre tots, fem un Castelló millor “, tal com ha manifestat la líder del PP.

Carrasco ha assenyalat que “el servei està pensat de manera inicial en els afiliats però, és evident que el projecte que el PP té per a la ciutat de Castelló és el que més suports té entre la ciutadania ja que som el partit més votat, per la qual que qualsevol pugui presentar una proposta o reunir-se amb nosaltres ja que, l’única prioritat per a nosaltres és Castelló “. La responsable ha assenyalat, a més, que “la proximitat i la transparència i el comptar amb l’opinió de tots és una cosa fonamental en el nostre projecte” i ha lamentat que “en tot aquest temps el bipartit l’únic que ha fet ha estat insultar i criminalitzar als veïns i col·lectius que treballen per la nostra ciutat “.

Begoña Carrasco adverteix que “són moltes les persones que van al PP davant la negativa del bipartit de escoltar-los” de manera que “nosaltres transformarem aquestes reclamacions en propostes que elevarem a on faci falta perquè la veu de tots sigui escoltada”. Així mateix, l’edil ha instat a l’alcaldessa i els seus socis del bipartit a “ser més humils, a respectar a tothom i a no governar d’esquena al que els veïns estan demanant”.