Què és un mat? I un Alleyoop? Saps el que és una penetració? I un triple ?. Amb aquestes preguntes arrenca el vídeo promocional de la campanya “El Triple de reciclatge” posada en marxa per Ecovidrio, l’entitat sense ànim de lucre encarregada de la gestió del reciclatge dels residus d’envasos de vidre a Espanya.

L’espot, protagonitzat per Luke Sikma, del València Basket; Ander Aramburu, l’HLA Lucentum i Chema García del TAU Castelló, juga amb l’humor i la picardia per potenciar, des d’un punt de vista divertit, la importància de reciclar vidre per preservar el medi ambient i contribuir al desenvolupament sostenible.

Amb aquest audiovisual, Ecovidrio ha pretès implicar els tres clubs de bàsquet més representatius de la Comunitat Valenciana en el reciclatge de vidre, ja que, tal com diuen els protagonistes al vídeo: “quan reciclem junts vam aconseguir el triple de reciclatge”.

La col·laboració de València Basket, HLA Lucentum i TAU Castelló està sent determinant en la difusió del missatge que Ecovidrio vol transmetre tant a aficionats com a la societat en general. En aquest sentit, l’equip valencià projectarà el vídeo promocional a través dels seus videomarcadors fins a final de temporada, encoratjant així als seus seguidors al fet que reciclin vidre. El conjunt alacantí difondrà el vídeo en els partits emesos pel club a través de l’streaming, mentre que el TAU Castelló farà arribar el missatge als seus aficionats a través del seu web i xarxes socials.

El llançament d’aquest vídeo se suma a les diferents accions que, sota el hashtag #ecotriple, formen part de la campanya, accions d’índole social com la construcció d’una pista de minibàsquet a favor de la Fundació Infantil Ronald McDonald, el “Trofeu al esforç “, fabricat amb vidre reciclat, i que se li lliurarà al jugador triat per l’afició toronja a final de temporada o la gran festa del reciclatge, coincidint amb la celebració del Dia Mundial del reciclatge, el proper mes de maig ..