L’operador turístic francès Locatour ha organitzat aquesta setmana un famtrip per la província en què participen cinquanta agents de viatge i comitès d’empresa. El Patronat Costa Blanca col·labora al costat de l’Agència Valenciana de Turisme en el desenvolupament d’aquest viatge de familiarització que recorrerà els municipis de Benidorm, Altea i Calp.

Durant la seva estada a la província, els responsables de vendes tindran l’oportunitat de conèixer de primera mà els atractius de la destinació Costa Blanca, així com la seva àmplia xarxa d’allotjaments hotelers i establiments d’oci. A més, la delegació participarà demà divendres al INVAT · TUR en una interessant jornada de networking en què es reuniran amb diferents empresaris alacantins per conèixer els seus productes amb la finalitat d’incorporar-los al catàleg de l’operador turístic.

El vicepresident i diputat de Promoció Turística, Eduardo Dolón, ha destacat la importància que per a la Costa Blanca té el mercat francès, “que ve experimentat un creixement constant en els últims anys”. “La passada anualitat, el nostre país va rebre 10,6 milions de visitants francesos, una dada que el converteix en el segon mercat emissor internacional de turistes cap a Espanya, després del Regne Unit”, ha puntualitzat.

L’arribada de francesos experimenta xifres rècord. La Comunitat Valenciana és la quarta destinació més visitat pels francesos al nostre país, sumant el 2014 un total de 941.221 turistes. El 44% dels mateixos va tenir com a destinació la Costa Blanca. Aquestes xifres suposen un increment del 10,2% respecte l’any anterior, comptabilitzant una estada mitjana de tretze dies.