Després de la seva desplaçament matinal a Malàisia per compartir amb el Johor Darul Takzim un entrenament acompanyat per nombrosos aficionats, la representació blanquinegra ha reprès a Singapur la seva activitat de difusió del València CF amb un acte de promoció comercial a la boutique de l’empresa valenciana Lladró al cèntric Paragon Shopping Centre. A l’esdeveniment també ha assistit una representació de la firma valenciana, de l’Oficina de Turisme d’Espanya i de l’Ambaixada espanyola a Singapur.

La presidenta, Lay Hoon Chan, ha destacat el vincle de Lladró i el València CF com “dos dels millors ambaixadors de València per tot el món. Les porcellanes Lladró són imatge de tradició i innovació, d’orgull per la feina de qualitat, ben fet. Una marca que, des de València i amb sentiment valencià, va saber triomfar i convertir-se en una icona internacional de recerca de qualitat i excel·lència “. La dirigent del club ha recalcat, igualment, que un dels obsequis del club per altres grans clubs és, des de 2010, una peça exclusiva de Lladró, la primera de les quals va ser regalada al Manchester United. De fet, en la visita, els cinc jugadors presents en el viatge a Àsia, han signat a clients les dues creacions de Lladró relacionades amb el futbol, ​​’Champions Team’ i ‘Fair Play’. El 10% dels beneficis d’aquestes peces signades seran destinats a les Beques Fundació Olímpica de Singapur-Peter Lim.