El Vila-real CF, a través de la iniciativa Endavant Solidaritat, s’ha sumat a la campanya #MovimientoPerroVerde, impulsada des de la Titulació de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat CEU Cardenal Herrera (CEU-UCH), per donar visibilitat a més de 3 milions de persones a Espanya que sofreixen les denominades malalties rares.

El responsable de Relacions Institucionals del Vila-real CF, Encert Traver, va mantenir una trobada amb la rectora de la Universitat CEU-UCH, Rosa Visiedo, i el degà de la Facultat d’Humanitats i Ciències de la Comunicació, Elías Durán, en el qual va lliurar una samarreta signada pels jugadors del Submarí, perquè pugui ser subhastada demà 25 de juny, en #elmacroevento del XXV Aniversari de Publicitat del CEU, que es desenvoluparà a València amb l’objectiu de recaptar fons per a la Federació Espanyola de Malalties Rares (FEDER). Una iniciativa solidària a la qual també s’han unit el València CF i el Llevant Un.

La Titulació de Publicitat i Relacions Públiques de la CEU-UCH, en la celebració del XXV Aniversari, ha dissenyat aquesta iniciativa per evidenciar que des de la publicitat es pot contribuir a millorar la societat a través d’un gest, una acció que contribueixi a visibilizar les anomenades “malalties rares”, sensibilitzant a la societat i les autoritats sobre la situació de milers de famílies.

Les malalties rares han institucionalitzat el seu dia amb una ratlla verda en les galtes. Amb aquest input, professors i alumnes de la Titulació de Publicitat i Relacions Públiques de la CEU-UCH van prendre la frase “ets més rar que un gos verd”, com a punt de partida per al desenvolupament d’una campanya que pretén donar visibilitat a les malalties rares, i involucrar a tota la societat en aquesta problemàtica.

La campanya #MovimientoPerroVerde de la CEU-UCH compta amb la col·laboració de la Federació Espanyola de Malalties Rares (FEDER), la Confederació d’Empresaris del Comerç Valencià (CECOVAL) i el Tall Inglés, i a la mateixa s’han sumat 200 comerços de València, el Bioparc, els centres comercials de Sorra i Aqua, el Oceanogràfic, o el Col·legi Oficial de Veterinaris de València, entre altres entitats representatives de la societat valenciana.

Disseny especial de Javier Mariscal

El reconegut dissenyador, Javier Mariscal, ha realitzat un disseny especial d’un gos verd per a aquesta campanya que es pot veure a través de diferents suports publicitaris. Un original d’aquest gos dissenyat i signat per Mariscal serà subhastat en l’esdeveniment de tancament de campanya, els ingressos de la qual es donaran a FEDER. Altres il·lustradors i mestres fallers valencians han col·laborat en el disseny d’altres gossos verds per a la campanya.

Moviment Gos Verd per València

Alumnes i professors de la titulació de Publicitat i Relacions Públiques de la CEU-UCH han dissenyat una acció de Street màrqueting, movent des del passat 19 de juny gossos verds corporis en diferents punts per interaccionar amb la gent. En aquesta acció han col·laborat El Corte Inglés, el Bioparc i el centre Comercial Sorra amb la col·locació de taules informatives. En els diferents punts informatius els organitzadors han lliurat llaços verds perquè els vianants els portin com a símbol.

#elmacroevento, també a benefici de FEDER

Demà 25 de juny es tancarà la campanya amb un sopar solidari on la Titulació de Publicitat i Relacions Públiques de la CEU-UCH reunirà a alumnes, antics alumnes, professors i professionals per celebrar el seu 25 Aniversari, i per realitzar una subhasta amb tots els objectes donats pels col·laboradors, els beneficis dels quals aniran destinats a la Federació Espanyola de Malalties Rares (FEDER).

https://www.uchceu.és/activitats/2015/celebracion/elmacroevento-25-aniversari-de-publicitat-i-rrpp