Els responsables de la gestió turística en els ajuntaments de Peníscola i Benicarló han mantingut avui una reunió amb l’objectiu d’apropar postures i unir sinergies per seguir treballant de manera conjunta en la promoció del producte nàutic.

Després de compartir el Pla de Competitivitat per a la posada en valor, precisament, d’aquest producte turístic, gràcies al qual s’han portat diverses iniciatives a terme en matèria de màrqueting i inversions per a la millora d’infraestructures; amb la seva conclusió aquest mateix any, ambdós consistoris han posat sobre la taula la possibilitat de seguir treballant en el seu posicionament.

La concessió, per part de la Diputació Provincial, d’ajudes econòmiques per a la confecció de plans estratègics per al sector turisme a les dues localitats, possibilita la redefinició de l’oferta de cada destinació i la seva projecció.

“Analitzar les possibilitats del destí, avaluar les seves debilitats i fortaleses, així com les seves oportunitats a través de la redacció dels plans estratègics és fonamental per a la planificació de totes les accions de màrqueting que anem a desenvolupar per a cada un dels productes turístics que plantegem posar en valor, entre ells el producte nàutic “ha explicat l’alcalde, Andrés Martínez, assistent a la trobada.

Benicarló, que disposa del port esportiu i Peníscola, destinació turística consolidada, plantejaran noves accions després de dur a terme l’avaluació de l’oferta i la demanda del mateix “com una proposta de territori per a la qual seguirem coordinant esforços” ha assegurat el primer edil.

Traductor de Google para empresas:Google Translator ToolkitTraductor de sitios web