????????????????

Peníscola ha acollit aquest passat cap de setmana un aniversari especial al qual han assistit convidats de les províncies de Barcelona, ​​Tarragona, Terol, València i Albacete, a més dels protagonistes de la cita, els Instagrammers de la província de Castelló.

I és que en el seu segon aniversari, el conjunt castellonenc d’usuaris de la xarxa social que més creix a tot el món, Instagram, volien triar un emplaçament especial on poder compartir i celebrar amb els igers d’altres territoris l’assenyalada data.

L’àrea de Comunicació de la destinació turística ha col·laborat en l’organització d’aquesta trobada “com a part de la nostra estratègia de promoció de Peníscola i els seus atractius turístics a social mitjana” ha explicat el regidor de l’àrea de Turisme al consistori, Rafael Suescun.

La jornada ha comptat amb una visita guiada a l’entorn monumental de la Ciutat Antiga de Peníscola, així com amb un recorregut pels escenaris naturals que han conquerit al llarg de diferents dècades a cineastes i productors de sèries de televisió com Joc de Trons o El Ministeri del Temps. A més, amb la col·laboració de la Diputació Provincial, han conegut el Castell de la ciutat, una de les fortaleses més visitades del país.

El grup de 50 instagrammers que han visitat Peníscola suma al voltant de 300.000 seguidors en aquesta xarxa social de moda “que permet comptar amb prescriptors de diferents àmbits i amb diferents interessos, arribant a milers d’usuaris amb imatges inèdites i espectaculars” ha valorat Suescun.

Concretament, d’entre els participants a la cita, trobem perfils que superen els 73.000 seguidors, com @david_gram o els 40.000 seguidors, com és el cas de @pistaxin, @pabloalekoh o @ultraheroi; així com a usuaris de perfils que sumen més de 800 likes en només unes hores en imatges compartides sobre Peníscola i la jornada, com és el cas de @tanosm “que ofereixen la possibilitat de viralizar imatges de racons màgics de la nostra destinació turística”. En només unes hores, s’han generat 300 publicacions sobre la jornada.

Les etiquetes que inclouen # Peníscola compten a Instagram amb 50.000 mencions, una xifra que l’àrea de Turisme valora molt positivament.

# PeñíscoladeCINE

Amb aquesta etiqueta, l’Ajuntament de la localitat, està emprenent diferents accions de promoció en mitjans i xarxes socials. Amb l’objectiu de promocionar el nou producte turístic associat als rodatges que ha acollit la localitat, a més de confeccionar un pla de mitjans, s’ha inclòs aquest tipus d’accions en el pla de màrqueting de la destinació.

En el que va d’any, Peníscola ha acollit dues blogtrips, un d’ells especialitzat en travel bloggers en col·laboració amb l’agrupació, recentment constituïda, de la Comunitat Valenciana i la publicació Descobreix Castelló.

Aquesta última col·laboració amb els protagonistes de la xarxa social Instagram no serà l’última ja que ja hi ha programades noves accions per abans de l’arribada de l’estiu i per a la promoció de Peníscola a la tardor i durant els mesos d’hivern.