El president de la Diputació de Castelló, Javier Moliner, ha anunciat aquest matí després de participar en el Consell d’Administració d’Aerocas que el Govern Provincial promocionarà la marca turística provincial també a Sofia com a destí amb connexió aèria amb Castelló a partir del proper mes d’octubre . D’aquesta manera, Moliner torna a complir amb el seu compromís de donar a conèixer la destinació turística provincial en aquells mercats prioritaris per a l’aeroport de Castelló per comptar amb connexió regular, igual que ja s’està fent en el cas de Londres i Bristol.

“La província de Castelló té en el seu aeroport una gran porta amb la qual s’està obrint al món, i la aprofitarem al màxim. És per això que, tal com ens hem compromès des del minut zero, treballarem amb intensitat per contactar amb operadors turístics a Bulgària, per generar el destí Castelló i el coneixement de la nostra marca en aquest mercat d’origen. Entenem que allà on s’obri una oportunitat perquè puguin venir turistes a la província hem de ser proactius en el nostre treball per fer de la nostra terra un lloc atractiu per a ells perquè ho escullin a l’hora de gaudir de les seves vacances “.

Cal tenir en compte que ja en la trobada que va mantenir el president Moliner amb el màxim responsable de Ryanair a Espanya, José Espartero, a FITUR es va comprometre a continuar amb el treball conjunt de promoció “per captar el màxim de passatgers i oportunitats que obrin Castelló al món a través del seu aeroport “. Ja llavors les previsions de la nova campanya eren molt optimistes després d’un tancament d’any amb una ocupació dels avions que operen a Castelló per sobre del 90% i 23.000 passatgers al tancament de 2015. Unes xifres que superaven les expectatives inicials i que s’arribaran a multiplicar fins a per cinc al tancament de 2016, amb una previsió inicial de 120.000 passatgers.

La Diputació, dinamitzadora d’oportunitats del turisme provincial

En aquest sentit, el contacte del president provincial amb els responsables de Ryanair i de la concessionària aeroportuària Lavalin és constant, per tal de seguir coordinant de la forma més efectiva tots els esforços de promoció turística i aconseguir el millor rendiment de l’aeroport per a l’economia provincial .

A aquesta presa permanent del pols del funcionament de la infraestructura se suma també el continu treball que es porta a terme de la mà dels empresaris turístics de la província i dels municipis amb qui s’ha coordinat l’estratègia turística provincial en el Pla de Màrqueting turístic 2016.

“Tots els que ens preocupem pel futur de Castelló remem en el mateix sentit, sumant esforços per dinamitzar les oportunitats econòmiques de la nostra terra. I, en aquest sentit, des del Govern Provincial continuarem treballant per catalitzar aquestes oportunitats que sorgeixin per millorar la nostra terra, per que vinguin més turistes i perquè cada dia els 135 municipis de Castelló siguin millors llocs on viure amb qualitat “, ha conclòs el president.