La Diputació de Castelló farà un pas més en la seva estratègia conjunta amb el sector turístic i l’aeroport el proper 9 de juny a Bristol. És la data per a la qual ha organitzat una trobada de treball a la ciutat britànica amb tal d’ajudar a les empreses turístiques de la província a introduir-se al mercat de l’àrea metropolitana de Bristol amb l’objectiu de seguir atraient cada vegada a més turistes pel aeroport de Castelló.

El vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que “responem al nostre empresariat turístic que demanda canals per tenir més visibilitat en aquest mercat, en les plataformes que venen el seu producte en els mercats estrangers amb els que l’aeroport de Castelló té connexió directa . i així ho estem fent. Ja vam anar a Londres, amb excel·lents resultats, i ara a Bristol, per optimitzar l’arribada de turistes a través d’aquests vols. perquè el nostre objectiu és ajudar a omplir més establiments turístics durant més temps per seguir generant més ocupació a Castelló “.

Accions com aquesta corroboren que la feina del Govern Provincial pel turisme internacional no s’ha centrat només en la part promocional. Així, no és la primera vegada que realitza iniciatives dirigides a potenciar la comercialització de l’oferta turística de la província, i ja l’any passat la Diputació va acudir, de la mà de la patronal turística Ashotur, en dues ocasions a Londres per mantenir reunions amb operadors turístics per pujar l’oferta turística de Castelló a les agències de viatge britàniques més importants.

Amb això, tal com confirma Martínez, “estem tendint ponts als nostres empresaris per tal que el producte turístic de Castelló estigui més present en les agències de viatges i operadors turístics britànics i anem guanyant visibilitat perquè el potencial turista ens triï per viatjar. tenim l’oportunitat que més britànics vinguin durant tot l’any, ho estem aconseguint, però hem de ser encara més ambiciosos per les enormes possibilitats que té el nostre turisme entre aquest perfil de turista “.

A més, cal recordar que la Diputació treballa ja al costat d’empresaris del sector turístic i dels municipis més turístics de la província en diverses iniciatives dirigides a adaptar de la millor manera possible l’oferta turística provincial al perfil de demanda del visitant internacional. Així, el Govern Provincial pretén amb això ‘preparar’ de manera proactiva a la província davant la gradual evolució que està tenint el perfil del turista que arriba als municipis castellonencs, cada vegada amb més possibilitats que s’ampliï el seu origen als diferents mercats internacionals gràcies sobretot a l’aeroport.

Augmentar els 120.000 turistes estrangers que arribin el 2016 per aire

El compromís del Govern Provincial és de continuar el treball per seguir ampliant els 120.000 nous turistes estrangers que tindrà la província de Castelló durant aquest any a través de les quatre línies de vols regulars ja confirmades per a aquest període a l’aeroport.

En aquest sentit, la Diputació durà a terme en pròximes dates una campanya integral de mitjans amb 300.000 euros d’inversió a Londres i Bristol. Així mateix, la Diputació està perfilant les accions a dur a terme a Bucarest per a procurar el millor funcionament de la línia aèria amb Romania operada per Blue Air a partir de juny.

Pel que fa al mercat búlgar, els tècnics de la Diputació estan elaborant una anàlisi per concretar les accions més interessants tant amb Bulgària com a emissor de turistes en el nivell poblacional de més alt nivell adquisitiu com de connexió internacional amb altres destinacions amb connexió amb l’aeroport de Sofia.