Després de l’èxit de la nova eina en línia Agenda Provincial ‘que la Diputació de Castelló que centralitza i posa a disposició dels ciutadans els més de 2.000 esdeveniments anuals que la institució impulsa en tots els municipis de la província, el diputat de Modernització, Luis Martínez, ha anunciat que es reforçarà aquesta iniciativa amb una aplicació mòbil perquè els castellonencs tinguin tota la programació provincial a la butxaca i puguin interactuar al minut amb el Govern Provincial.

Aquesta App oferirà a l’usuari, de forma personalitzada segons preferències, informació en directe d’esdeveniments culturals, esportius, formatius, gastronòmics o turístics que es desenvolupin en qualsevol punt de la província, com ara notificacions per inscripcions a cursos o carreres així com informació sobre espectacles musicals o fires turístiques pròxims. A més, l’agenda provincial permet filtrar els esdeveniments per dates, pobles, comarques per a facilitar al ciutadà la recerca i recepció de comunicacions.

El diputat de Modernització, Luis Martínez, ha destacat que “aquesta App suposa donar un pas més en innovació, participació ciutadana i proximitat d’aquest Govern cap al ciutadà. Volem ser més útils per als castellonencs i millorar la nostra forma de comunicar-nos per arribar a tots els racons de la província, i aquesta eina transversal que uneix totes les àrees de la Diputació en un mateix espai ens pot ajudar a aconseguir-ho. A més, aquesta iniciativa incita a que ens sentim una mica més orgullosos de la nostra terra i de tot el que pot oferir tant a veïns com a visitants “.

De moment, per accedir a l’Agenda Provincial cal adreçar-se a agendaprovincial.dipcas.es o dirigir-se a dipcas.es on l’usuari pot accedir a través d’un link i pancarta. L’aplicació mòbil es desenvoluparà tant per als sistemes operatius Android com Iphone.

Una Administració oberta 24 hores, 365 dies a l’any

Els esforços del Govern Provincial per aplicar la innovació a l’Administració es dirigeixen a fer de la Diputació una institució el més transparent, accessible i útil al ciutadà. Així, al costat del disseny d’una web corporativa en permanent revisió i millora, el president Moliner ha impulsat la introducció en la mateixa de serveis tan importants com la Seu Electrònica i el Portal de la Transparència. El seu objectiu: prestar el millor servei als ajuntaments, a les empreses i als ciutadans de Castelló durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.