La Diputació de Castelló incorporarà els mercats municipals més importants de la província a la marca de productes autòctons Castelló Ruta Sabor com a part del seu treball per fomentar i augmentar el consum de productes de Castelló. El diputat de Desenvolupament Rural, Pablo Roig, ha compartit una jornada de treball en el mercat municipal d’Onda, al costat de productors i comerciants locals, perquè aquesta sigui la primera superfície de les seves característiques en sumar-se a la marca-guia. Després de la seva incorporació, es continuaran estudiant les possibilitats d’incorporació de superfícies similars d’altres municipis castellonencs.

Roig ha explicat que “els mercats municipals són punts de distribució i venda claus en el projecte de Castelló Ruta de Sabor. Entenem que la marca ha d’estar present allà on els nostres productors i comerciants distribueixin i venguin els seus productes, i ajudar-los a tenir un segell de qualitat que ajudi a seguir millorant la reputació de la nostra gastronomia i consumir més productes de Castelló “.

En aquest sentit, Roig ha recordat “l’efecte positiu que té sobre la nostra economia provincial que consumim més productes de Castelló, ja que això ajuda a que les empreses consolidin llocs de treball en els nostres pobles i que molta més gent pugui treballar en el sector agroalimentari” .

A través de la coordinació amb els empresaris del ‘Mercat d’Onda’, s’iniciarà el treball en aquest mercat municipal com la primera superfície de les seves característiques en sumar-se a la iniciativa i, només aquells llocs que compleixin els requisits que se’ls exigeixen podran fer ús del distintiu que garanteix uns criteris de qualitat. Per la seva banda, la Diputació Provincial durà a terme diferents accions en el lloc per donar a conèixer als clients quins productes podran trobar al mercat i incentivar el consum.