La Diputació de Castelló continua ferm en la seva aposta per fer del turisme i l’esport dos eixos estratègics en el desenvolupament de la província. Així, després que les més de 200 proves esportives ja celebrades hagin generat ingressos a la província superiors als 14 milions d’euros, la institució provincial ha programat una nova edició del curs d’introducció a la comunicació i màrqueting esportiu com a servei de formació i suport als clubs esportius provincials.

El diputat provincial d’Esports, Luis Martínez, ha explicat que “aquest espai formatiu ofereix als clubs esportius una eina útil perquè treguin el major rèdit a les proves que organitzen, en la majoria d’ocasions de la mà de la institució provincial”.

Per això, el proper 8 de novembre començarà el curs de 25 hores lectives, dirigit acadèmicament per la consultora Sanahuja & Gimeno, i que en aquesta quarta edició centrarà els seus esforços en “generar un espai de confluència perquè les entitats esportives de la província puguin compartir experiències i, al mateix temps, nodrir-se de casos pràctics d’èxit de l’esport castellonenc “.

En aquest sentit, Martínez ha subratllat que Castelló, “pels seus quilòmetres de mar i muntanya, el seu clima i les seves condicions naturals, és sense cap dubte el millor escenari esportiu d’Espanya i com no podia ser d’una altra manera, les entitats esportives de la província tenen bona culpa d’això “.

“És per això que aquest curs neix amb una clara vocació de servei per als clubs i per fer encara més gran la seva empremta sobre la província. L’esport s’ha convertit en un veritable dinamitzador turístic i en generador d’oportunitats de desenvolupament i creixement per a la província i és fonamental que els clubs sàpiguen com promocionar les seves activitats i, per tant, aconsegueixin atreure més participants i visitants al nostre territori “, ha destacat el diputat d’Esports.

Curs intensiu en gestió d’esdeveniments

Cal destacar que el curs es durà a terme entre els dies 8 i 17 de novembre a l’Aula de Formació de les Noves Dependències de la Diputació i es desenvoluparà al voltant de tres blocs.

Així, la sessió inaugural serà impartida per Fernando Lobón, d’Action Press, on explicarà com organitzen la comunicació i les relaciones de diferents esdeveniments relacionats amb el motor com ral·lis, fires, etc.

En el segon bloc, per la seva banda, els assistents tindran l’oportunitat de conèixer de primera mà les experiències de clubs i esdeveniments locals que al llarg dels últims anys han anat evolucionant fins convertir-se en referències dins del seu entorn immediat mentre que en el tercer i últim bloc s’aprofundirà en els recursos comercials i gestió de patrocinis en les organitzacions i esdeveniments esportius.

Tots els clubs de la província poden preinscriure al curs gratuïtament enviant un correu a esports@dipcas.es.