La Diputació de Castelló ha signat aquest matí un conveni de col·laboració amb el Col·legi de Registradors de la Propietat i Mercantils d’Espanya per millorar els serveis que el Govern Provincial presta als consistoris de la província. L’acord, rubricat amb la signatura del president Javier Moliner i la degana autonòmica del Col·legi, Maria Emilia Adán, permetrà que els ajuntaments puguin emprendre d’una manera més eficaç les gestions diàries que realitzen amb els seus veïns


Per a això, tal com ha explicat el diputat de Modernització, Luis Martínez, es milloraran els processos de comunicació entre ambdues entitats afavorint la tramitació electrònica de documents i informació de caràcter registral. Amb això, “se simplificaran i agilitzaran els processos ja que possibilitarem que via internet es puguin realitzar tràmits que, fins ara, exigien el desplaçament fins als diferents registres de la propietat existents a la província”.

Martínez ha destacat que aquest acord suposa “un nou pas d’aquesta administració a l’hora de fer de la modernització una eina de millora de la qualitat del servei que es presta als ajuntaments”. “La tramitació telemàtica permetrà als ajuntaments agilitzar els processos administratius i repercutirà de forma molt positiva en la seva relació amb els ciutadans evitant-molèsties”, ha reafirmat el diputat.