Inversions Financeres Agval, accionista majoritària del Grup Aigües de València, ha canviat el seu nom pel de Global Omnium. Per tant, i a partir de l’1 de gener de 2017, aquesta marca serà la que identifiqui totes les empreses que conformen la companyia valenciana presidida per Eugenio Calabuig.

Així ho ha acordat el Consell d’Administració de la companyia, que també ha decidit que només en el cas d’Aigües de València, per a l’activitat a la ciutat ia la província, ambdues marques romandran unides, ja que és l’empresa de referència de la companyia.

Global Omnium, juntament amb la imatge de la gota de l’empresa, suposa un símbol d’identificació de la companyia valenciana per operar amb una única marca en el conjunt d’Espanya i en els diferents mercats internacionals.

Actualment, aquesta empresa compta amb més de 5,5 milions de clients, està present en tot el territori nacional en més de 300 ciutats, i també en diversos països d’Àfrica, Àsia i Amèrica Llatina.

Global Òmnium és avui la primera empresa de capital espanyol especialitzada en la gestió dels recursos hídrics. És líder del sector de l’aigua al territori nacional, ja que els seus principals competidors són de capital estranger o bé no són especialistes en aquesta activitat, operant únicament en aquesta àrea com una diversificació del negoci.

En 2014, es va iniciar un procés d’unificació d’identitat corporativa de totes les empreses pròpies, amb el disseny d’una nova imatge: “la gota que avança”, com a símbol identificador del Grup. Va ser dissenyada per Nacho Lavernia, Premi Nacional de Disseny.