La Generalitat, a través de l’Agència Valenciana del Turisme, ha organitzat el viatge de familiarització, fam trip, per a una revista especialitzada en turisme i viatges de Bèlgica, amb la finalitat de donar a conèixer la ciutat de València en aquest mercat emissor de turistes .

Així, l’Agència Valenciana del Turisme en col·laboració amb l’Oficina Espanyola de Turisme a Brussel·les i amb Turisme València ha organitzat un viatge de premsa per a la revista Touring Explorer durant aquest cap de setmana.

L’objectiu del fam trip és reforçar el destí de València en el mercat belga a través d’un reportatge turístic de 6 pàgines sobre la ciutat de València com a destinació de Citytrip que publicarà la revista en les dues edicions que realitza (francesa i flamenca). Cal destacar que el reportatge es publicaria a la primavera de 2017 i el valor publicitari del reportatge sobre València serà d’aproximadament 60.000 euros.

Els participants en aquest viatge, descobriran el centre històric de València, la ciutat d’Arts i Ciències, Bioparc, La Marina Reial, el port i la platja. A més s’oferirà una visió trendy del destí, amb les últimes novetats per al reportatge.

Touring Explorer és una revista mensual que es distribueix als membres de l’Associació d’Automobilisme a Bèlgica. Té un tiratge de 432.486 exemplars en les seves dues edicions, flamenca i francòfona i un cercle de lectors de 770.000 (364.000 edició francòfon i 407.000 edició flamenca).

El reportatge es realitzarà amb l’experiència que visquin dos lectors de la revista, un periodista i un fotògraf. Es tracta d’un reportatge “look & feel” que es reflectirà en el contingut i que resulta molt apreciat pels lectors belgues.