L’Agència Valenciana del Turisme posa en marxa el projecte pilot del servei d’atenció al turista a través de l’aplicació de missatgeria instantània WhatsApp a l’oficina Tourist Info Alacant.

Aquest servei es troba ja disponible per a tots els turistes interessats a rebre la informació a través d’aquesta aplicació al seu telèfon mòbil.

L’Agència Valenciana del Turisme ha posat en marxa aquesta iniciativa amb la premissa d’innovar permanentment i de potenciar les noves tendències de comunicació, ja que l’aplicació de missatgeria instantània WhatsApp compta amb més de mil milions d’usuaris actius i és la més popular al univers de les converses a través del telèfon mòbil.

Cal destacar que el context turístic actual requereix optimitzar les tecnologies i oportunitats del nou entorn en línia, facilitant l’evolució de les oficines Tourist Info cap a nous serveis, coneixement del client i comunicació amb el mateix i, en definitiva, més presència de la Xarxa Tourist Info a la estratègies de màrqueting de les destinacions.

Per poder utilitzar aquest nou servei de WhatsApp els interessats poden dirigir-se al número d’atenció de l’oficina Tourist Info Alacant, el 699.028.370.

Xarxes socials a la Xarxa Tourist Info
La Xarxa Tourist Info, per la seva organització territorial amb més de 200 oficines d’informació turística presents en totes les comarques de la Comunitat Valenciana, compta amb un valor diferencial per impulsar accions en xarxes socials de manera conjunta, amb efecte multiplicador en el posicionament online per les destinacions i per a la marca Comunitat Valenciana. L’activitat virtual de les oficines a les xarxes socials facilita la relació amb el turista i el sector empresarial.

Des de 2011, la Xarxa Tourist Info és present a Facebook per comptar amb un canal de comunicació que reforci la difusió de l’Agenda de Tourist Info i la interacció entre les oficines.

En 2017 s’ha consolidat aquesta presència en xarxes socials i potenciat tant la participació de les oficines Tourist Info amb els seus perfils propis, que van augmentant la seva presència en altres canals com Twitter, Flickr, Foursquare, Pinterest, Instagram, Youtube, com a conseqüència del programa de formació de Social Media Màrqueting que s’ha abordat en els últims anys amb la realització de cursos-tallers presencials i la producció de vídeos-guia i videotutorials.