L’Ajuntament de Castelló ha organitzat per a aquest estiu una nova acció de promoció de la campanya de dinamització comercial, gastronòmica i cultural # Castellóh !, que sorgeix de fusionar el nom de la ciutat amb l’exclamació oh !.

En aquesta ocasió, s’han instal·lat quatre tòtems, de dos metres d’alt per tres d’ample, en les platges de la Pineda, Serradal i Gurugú, a més de dos suports al passeig Buenavista del Grau ia la plaça Na Violant. Les intervencions urbanes estan decorades amb motius de platja i en les mateixes es pot veure en grans lletres el lema de la campanya i un resum de la programació municipal d’oci que han organitzat les diferents regidories per als mesos de juliol, agost i setembre.

La regidora de Turisme, Patricia Porta, ha destacat la importància d’aquesta actuació, ja que dóna visibilitat a la completa programació cultural i d’oci que ha preparat Ajuntament de Castelló enguany, “s’ha duplicat l’oferta d’activitats organitzades dins de la programació estival a les platges de la Pineda, Gurugú i Serradal així com altres punts del litoral com el Planetari o el Moll de Costa. Turistes i veïns poden gaudir de 80 activitats diferents que inclouen novetats com un cicle de concerts al nou escenari de la platja del Gurugú, l’Escola d’Estiu al Planetari o activitats ambientals en el Serradal “.

Per la seva banda, l’alcaldessa, Amparo Marco, ha apuntat que aquesta gran varietat d’activitats culturals, esportives i d’animació infantil contribueix a “dinamitzar el litoral i al fet que els veïns i veïnes gaudeixin encara més de les platges”. Marc ha recordat que, aquest tipus d’accions, s’emmarquen en el compromís del Govern Local de “treballar per desenvolupar i explotar la nostra capacitat turística, la gran assignatura pendent de Castelló. Necessitem establir el nostre propi model de destinació turística posant en valor les nostres platges, els nostres recursos naturals, la nostra gastronomia i la nostra activitat cultural, esportiva i d’oci “.

Cal recordar que aquesta campanya de dinamització es va llançar per primera vegada el passat mes de maig i va tenir molt bona acollida entre la ciutadania per la seva creativitat i originalitat.