L’àrea de Turisme de l’Ajuntament de Peníscola ha fet balanç de la participació del destí a la Fira Internacional de Turisme de Madrid, la setmana passada.

Després de mantenir més d’una vintena de trobades per jornada, per part dels diferents membres de la delegació municipal a Ifema; durant el cap de setmana (dies en què la fira està oberta al públic finalista), Peníscola ha distribuït més de 3.000 fullets d’informació sobre l’oferta turística a la localitat, d’entre els quals destaquen els orientats al públic familiar, així com els relacionats amb les rutes i propostes de Peníscola de Cinema.

Més de 30 nous contactes establerts al llarg dels dies que durava la fira amb prescriptors, mitjans tradicionals de comunicació i social mitjana per part de l’àrea tècnica de gestió del destí, “donen bon compte de les facilitats que planteja aquesta trobada a Madrid on ens donem cita els diferents agents que intervenim en l’engranatge d’aquest sector tan estratègic per a la nostra economia “, ha valorat l’alcalde, Andrés Martínez.

El posicionament del municipi com a referent en turisme familiar, havent realitzat en els últims mesos un estudi i dissenyat un pla estratègic per a aquest segment, “després d’una trobada amb les responsables del Segell de Turisme Familiar que reconeix com Club de Producte nacional Turespaña, hem acordat organitzar una trobada nacional per discutir i avaluar els nous reptes que planteja el turista que viatja en família i les capacitats que tenim les destinacions per adaptar-nos a les seves noves demandes “ha anunciat Martínez, proposta que es reprèn de reunions i trobades anteriors i que cristal·litzava en la recent edició de la fira.

La qualitat turística, “com a segell distintiu de la nostra destinació” ha tingut un protagonisme especial en aquesta fira que convocava, un any més, a les oficines locals d’informació turística, certificades amb la Q de Qualitat de l’ICTE.