Els comptes a les xarxes socials del València CF són les terceres amb més influència del futbol espanyol segons el Klout, l’índex que mesura el grau de prestigi i ascendència. Així, els comptes del VCF en les xarxes més importants, Facebook, Twitter, Google+ i Instagram en les seves diferents idiomes – castellà, valencià, anglès … .- sumen més de quatre milions i mig i obtenen una puntuació total de 90, només superada per el FC Barcelona i el Reial Madrid. L’índex l’actualitza l’eina anomenada Klout Score en virtut de l’anàlisi de 400 senyals de vuit xarxes diferents per actualitzar-lo a diari.

“La majoria dels senyals que s’empren per a calcular el Klout Score s’obtenen de combinacions d’atributs, com la proporció de reaccions que generes respecte al contingut que comparteixes”, descriu el propi compte de Klout (https://klout.com/ corp / score). Així, el grau d’influència al twitter es mesuren en notificacions, mencions en la pròpia xarxa, retweets o graus d’interacció amb els seus seguidors, que és dels més alts del món del futbol. També és el cas a Facebook, a més de l’anàlisi del seu abast de publicació, els seus ‘M’agrada’ o continguts compartits.

Les xarxes socials del VCF busquen ser un fluid canal de comunicació amb el valencianisme a més d’oferir tot tipus de continguts com els vídeos de VCFplay, àudios de la ràdio oficial del club o galeries multimèdia.