La quinzena edició de Motorocasción Castelló, la Fira Provincial del Vehicle d’Ocasió, que es va celebrar del 3 al 4 de juny a Recinte Castelló, va generar un volum de negoci superior als 3,7 milions d’euros, fet que suposa un notable increment amb respecte a la xifra registrada el 2015. el balanç final de l’última edició del certamen s’ha presentat avui en una roda de premsa celebrada a l’Ajuntament de Castelló en què ha participat la regidora d’Impuls de l’Economia, Patricia Porta; el director de Motorocasión Castelló, Fernando Lobón, el secretari d’Astrauto, Pablo Colom, i el president de Banc d’Aliments de Castelló, Alfredo Marqués.

La fira 2016 va concloure els seus tres dies d’activitat amb 212 vehicles venuts, però a aquesta xifra cal sumar totes aquelles operacions addicionals que es van iniciar a la fira però es van concretar en les instal·lacions de les empreses expositores al llarg de 15 dies següents. D’aquesta manera, entre les operacions signades en Recinte Castelló i les que es van tancar al llarg d’aquestes dues últimes setmanes, la xifra oficial definitiva d’aquesta quinzena edició és de 239 vehicles venuts, un 12% superior a la de l’any passat.

De la mateixa manera, el preu mitjà dels cotxes lliurats també va créixer pel que fa a 2015, fins a arribar als 15.578 euros, el que situa el volum de negoci en 3.723.100 euros, una xifra que representa un 25% d’increment respecte a la de l’edició anterior.

La regidora Patricia Porta ha subratllat que aquest balanç “supera les perspectives que tenia el sector de l’automòbil abans d’iniciar el certamen i confirma l’excel·lent rendiment comercial assolit per Motorocasión Castelló en la seva quinzena edició”. Per això, l’edil ha facilitat a la direcció de la fira “per la seva capacitat de superar-se” i per “confirmar un any més la seva condició de gran dinamitzadora del sector de l’automòbil i de l’economia provincial”.

“Aquestes 239 operacions comptabilitzades al tancament definitiu superen folgadament les 214 aconseguides en 2015, que fins a la data havia estat la millor edició de la història del certamen”, reconeix el director de Motorocasión Castelló, Fernando Lobón. “El volum de negoci també va créixer de forma molt significativa, situant-se per sobre dels 3,7 milions d’euros en només tres dies d’activitat. Des de l’organització del certamen volem agrair a totes les firmes expositores l’esforç realitzat i també el suport dispensat tant per l’Ajuntament de Castelló com per la Diputació Provincial “.

Finalment, la regidora d’Impuls de l’Activitat Econòmica ha destacat que “Motorocasión també ha obtingut un èxit afegit: el seu compromís social. Si excel·lents són les xifres de volum de negoci assolit no menys excel·lent és el compromís solidari assolit amb el Banc d’Aliments, que rebrà 10 de quilos de menjar per cada vehicle venut a la fira “.