El secretari autonòmic de l’Agència Valenciana del Turisme, Francesc Colomer, ha valorat l’èxit de l’actual campanya de publicitat de turisme de la Comunitat Valenciana. Així, ha destacat que l’actual campanya de publicitat ‘Comunitat Valenciana, Mediterrani en Viu’ “ha aconseguit situar-se en primera posició de notorietat respecte a la resta de comunitats autònomes”.

El responsable de l’Agència Valenciana del Turisme ha considerat “molt positiu el balanç dels resultats de la campanya de publicitat ‘Comunitat Valenciana, Mediterraneo en viu’, que està actualment en marxa.

Colomer ha ressaltat l ‘ “èxit” de l’actual campanya publicitària, ja que les dades mostren que s’ha arribat a un 97,6% dels adults majors de 16 anys a península i Balears, “38.058.534 persones ens han vist almenys una vegada i la campanya s’ha vist un total de 20,4 vegades “, ha indicat.

Francesc Colomer ha explicat que la campanya es va presentar el passat mes de juliol i “exposa el millor de la Comunitat, que és una terra de convivència, d’hospitalitat i de llibertat”, i ha afegit que aquesta campanya pretén “atrapar, accentuar el que som “i que” exalta la nostra gran diversitat en viu i en directe, sense trampes “.

Colomer ha mostrat la seva satisfacció per la “bona acollida de la campanya” i ha subratllat que la intenció “és mostrar l’atractiu turístic de la Comunitat tal com és, amb les nostres singularitats, perquè és el que ens fa únics i el que realment valoren els nostres visitants “.

El responsable de Turisme ha ressaltat que l’actual campanya de publicitat “també s’ha articulat amb la política de promoció basada en la segmentació de mercats i productes, creant diferents espots per a diferents productes com LGBT, interior, gastronomia, o sol i platja”.

Cal ressaltar que la campanya de publicitat ‘Comunitat Valenciana. Mediterrani en Viu ‘que es difondrà en mitjans nacionals i de la Comunitat Valenciana fins al 21 de juny de 2017. Els períodes d’especial incidència en la difusió s’han centrat en l’estiu de 2016, durant el mes de desembre, i es tornarà a impulsar de cara al període previ de setmana Santa, caps de setmana i ponts.

Resultats de la campanya de publicitat

La campanya fins a l’actualitat ha emès 2.751 espots a la televisió, amb una cobertura del 89,6% d’adults majors a 16 anys. En conjunt, és a dir, 34.938.982 individus ha vist la campanya almenys una vegada. A més, la campanya s’ha vist una mitjana de 15,9 vegades en televisió.

Els resultats de la campanya a insercions impreses (diaris, revistes i suplements sumen un total de 140 insercions amb una cobertura del 45,8% de majors de 16 anys, xifra que indica que 17.843.837 lectors han vist almenys una vegada a la inserció . La campanya s’ha vist una mitjana de 4,2 vegades / 75.032.059 Contactes

En ràdio s’han obtingut fins a la data 651 presències, amb una 42,7% de cobertura en majors de 16 anys. Això suposa que 16.638.910 oients han escoltat l’espot en ràdio com a mínim un cop i la campanya s’ha escoltat una mitjana de 6,1 vegades (164.704.250 contactes).

Els resultats de la campanya a Internet, fins a la data mostren 43.119.504 contactes amb un 25,4% de cobertura en majors de 16 anys. Això implica que 9.904.578 internautes han vist la campanya almenys una vegada. La mitjana de visibilitat a Internet és de 4,4 vegades.

De fet, segons les dades d’un estudi d’Invest Group, basat en 400 enquestes, la campanya ha aconseguit altes cotes de notorietat, i s’ha situat en un 31,8%, una xifra que aconsegueix el 42,9% entre els joves de 18 a 24 anys. En concret, el 81,5% dels enquestats assegura recordar algun element de l’espot.