La Generalitat, a través de l’Agència Valenciana del Turisme, promocionarà durant tota la setmana que ve l’oferta turística de la Comunitat Valenciana a través de les xarxes socials a Bèlgica.

Dins de les accions previstes entre l’Agència Valenciana del Turisme amb Turespaña per al mercat Belga, s’inclou la participació en la difusió i promoció de la destinació Comunitat Valenciana a través de xarxes socials. D’aquesta manera, la Comunitat Valenciana serà la protagonista de la pàgina de Facebook de l’Oficina Espanyola (OET) de Turisme de Brussel·les durant tota la setmana que ve.

D’aquesta manera, durant la setmana que ve la portada de la pàgina Facebook de l’OET de Bèlgica tindrà una foto de la Comunitat Valenciana com a portada, i durant tota la setmana es pujaran notícies relacionades amb el nostre destí en els dos idiomes oficials de Bèlgica: flamenc i francès.

Per incentivar la participació, l’Agència Valenciana del Turisme sortejarà 2 entrades per a la Ciutat de les Arts i les Ciències amb la possibilitat opció de visitar els tres recintes: Hemisfèric, Museu i Oceanogràfic.

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha ressaltat la importància de participar en aquesta acció adreçada al públic “perquè promocionem el nostre destí directament amb els potencials turistes belgues”, alhora que ha destacat “la important repercussió que ofereix aquesta acció, ja que el perfil de Facebook de l’oficina de Turespaña a Brussel·les és un dels de més interès i més actius “, i ha afegit que” es tracta d’un públic objectiu que és a més de la població belga, tota la comunitat internacional resident a Brussel·les ” .